субота, 27. јул 2024.

Mafini sa kukuruznim brašnom

 Kako se kod nas kaže da "iver ne pada daleko od klade", dočekala sam i ja onaj period života kada je u jednom delu, bar kada je u pitanju priprema mafina, ćerka postala zadužena.

Sećam se da kada sam bila u njenim godinama, isto sam započela svoju kulinarsku karijeru sa nekakvim lakšim , jednostavnijim kolačima, a kako tada mafini kod nas ne da nisu postojali , nismo ni čuli za njih moj prvi samostalni kolač je bio Mramorni, naravno uz asistiranje moje babe.

Drago mi je da omladina ima volu da nešto i sama spremi, a pri tom da ovako i lepo izgleda. Moja mama je bila prvi degustator i naravno, kada se ženi od osamdeset godina nešto dopadne znači sigurno da je "zdravo dobro".



Potrebno je

4 jajeta
Pola kasikice soli
250 ml jogurta
100 ml ulja
5 kasika kukuruznog brasna koktel
5 kasika belog brasna
1 prasak za pecivo
+Dodatak po zelji
Španat, rukola, sir



Priprema:

Kao i kod pripreme slatkih mafina ovde se preporučuje korišćenje kulinarske žice kako ne bi bili žilavi-iskusne domaćice znaju šta ta reč znači :)

Prvo umutiti jaja a potom dodavati jedan po jedan sastojak.

Sve izliti u modle i peći na 180C oko 20 minuta



Нема коментара:

Постави коментар