среда, 31. јануар 2024.

Terkenlis Poslastičarnica u Solunu

Svako ko je išao u Grčku na more, zna dobro da su grčke poslastičarnice veoma opasne po telo i po oči a bogami i po kilograme.


Nisam do sada bila ni u jednoj poslastičarnici pa makar i onoj maloj primorskoj a da zaista nije imala od krempite, do keksa a naravno bez baklava i tulumbi nikako😊



Moj omiljeni grčki slatkiš je tulumba, nekako sam sa njom toliko uvežbana što se tiče potrošnje😊 da mogu da pojedem velike količine a da mi ne bude zlo😊mada ne preporučujem da to radite jer je previše šećera.



Sa druge strane, posebno obožavam sladak hleb Cureki tako da bi bilo skroz nezamislivo da sam bila u  Solunu a nisam svratila do Terkenlis poslastičarnice u samom centru na Aristotelovom trgu gde se pravi najbolji Cureki na svetu.

Gužva u ovoj poslastičarnici koja je osnovana još 1948. je svakodnevna, bukvalno nijedan dan, bilo da je jutro ili veče a da u njoj nije bilo gomile ljudi😊



Lično ja najviše volim onaj neutralni Cureki-tradicionalni sa ukusom mastike, ali kada bih morala da izdvojim jednu od modernijih varijanti bio bi to Cureki sa belom čokoladom.

Posebno mi se dopada što ovde možete kupiti i manje i veće komade ovog slatkog hleba tako da ukoliko nosite nekom za poklon, nema potrebe da kupujete džinovsku varijantu, posebno ako ta osoba nikad nije jela cureki i niste sigurni da li će da joj se svidi.



U Terkenlisu će vam sve to lepo upakovati, a  ne mali broj puta sam za Srbiju nosila ne samo Cureki nego i druge deserte i sve je stiglo bezbedno i ne ispomerano.

Uživajte u poslasticama😉 



Нема коментара:

Постави коментар