среда, 18. август 2021.

Kolać od sira i borovnica

Možda borovnice i nisu baš "vojvođansko" voće ali svakako testo koje se priprema za ovaj kolač jeste. 
Testo je od sitnog sira i putera, i ne pravi se sa mikserom nego sa drvenom varjačom.
Dobro možete malo modernizovati i iskoristiti kulinarsku žicu... :)
Testo za ovu vrstu kolača je u stvari testo starinskog tipa, gde su mogla bih reći sastojci možda malo skuplji, kvalitetniji, ali je sam kolač što se tiče pripreme veoma brz.
Dodavanje sira u ovakvu vrstu testa je sasvim uobičajeno i mislim da treba svi da se podsetimo ovakvih recepata, jer sir, posebno ako je punomastan daje kolaču mekoću, i jednu posebnu teksturu, softanog kolača sa dozom voća koje daje osveženje.
Možete koristiti bilo koje sezonsko voće, mada ja preporučujem bobičasto voće ili višnje.

Za testo je potrebno:

4 jajeta

200g šećera

1 kesica vanil šećera

250g sitnog sira

250g brašna

200g putera

1 kašikica praška za pecivo

voće

ja sam stavila borovnice oko 200g.

Priprema:

Puter koji mora prilikom pripreme ovog kolača da bude sobne temperature, varjačom penasto umutite sa šećerom i vanil šećerom.

Kada je sve lepo i glatko sjedinjeno, dodajte jedno po jedno jaje i nastavite da mešate varjačom.

Zatim dodajte sitni sir, brašno i kašikicu praška za pecivo.

Kolač izlijte u pobrašnjavljen i nauljen pleh, a možete koristiti i pek papir kojim će te obložiti pleh (moja preporuka) manje ima da se posle riba :)

Voće dodam odmah u testo i lagano izmešam kako se ne bi zgnječilo. Vi možete dodati voće i od gore na kolač.

Pecite na 200c.
 

Нема коментара:

Постави коментар