недеља, 4. јул 2021.

Torta sa jagodama i sirom

A šta ćemo sve sa jagodama?
Kolač, tortu, pitu, pekmez...

Za koru je potrebno:
300g plazma keksa
125g putera
1dcl soka od jagoda

Koru pripremim tako što puter koji sam držala na sobnoj temperaturi da omekša, pomešam sa keksom i sokom od jagoda.

Okrugli pleh sa štipaljkom obložim dole papirom za pečenje i koru od keksa rukama raposredim ravnomerno na dno.

Jagode, operem, očistim i nekoliko jagoda, sve zavisi od veličine, ali gledam da sve budu jednake veličine(srednje) prepolovim nožem na pola i poređam po plehu sa strane. Ređam ih tako gusto jednu do druge ali da isečeni deo ide ka spolja.




 Potom 300g sitnog sira pomešam sa 200g prah šećera. Dodam zatim u tu smesu 2dcl slatke pavlake koju sam prethodno čvrsto izmiksala.


Da vam smesa ne postane vodenasta lagano sve pomešam kulinarskom žicom i rasporedim po sredini kore i pažljivo oko jagoda, kako ne bi imala vazduh.

Za gornji crveni sloj sam koristila takođe jagode.

Ispasirala sam ih i sa 2dcl vode prokuvala.

Dok su se jagode na šporetu kuvale rastopila sam dve kesice želatina sa 4 kašike hladne vode.

Kada jagode skoro da provru, umešam u vrelu smesu želatin.

Nikada ne prelivam tortu ovakve teksture sa vrućim sirupom, te sam i sada sačekala da se sirup ohladi, ali ne baš da bude sasvim hladan.

Prelila sam preko torte i pravac frižider da torta prenoći.

Možete je ukrasiti jagodama ili raznim sezonskim voćem

Нема коментара:

Постави коментар