понедељак, 13. април 2020.

Kockasta punjena pogača


Ja mnogo volim pogače , odnosno sve što se pravi od testa,i da znam da goji ali prosto nekada ne mogu da odolim. Zato često pravim i uvek sam u nekoj akciji novih oblika Pogača.
Ova pogača je toliko fina. Punila sam je sa šunkom i sitnim sirom pomešanim sa mileramom.
Za testo vam je potrebno
600g brašna
pola kocke kvasca
1 jaje
jedna kašikica soli
malo šećera
100ml ulja
200ml mleka
50 ml mlake vode
Za punjenje
200g šunkarice-narendti ili ako imate domaće šunke iseći je na kocke
200g sitnog sira pomešanog sa 100ml milerama
Za posipanje
susam
za premaz žumance
50g margarina
Priprema:
U 50 ml mlake vode sam dodala malo šećera i rastvorila kocku kvasca.
Kada je zapenio pomešala sam ga sa ostalim sastojcima i umesila meko testo.
Testo sam premazala uljem i ostavilatako u većoj posudi.
Posudu možete prekriti i alu folijom ili providnom folijom.
Ostavite sat vremena da se udvostruči, a zatim premesite i podelite na dva jednaka dela.
Oba dela prvo premesite u loptu, pa zatim oklagijom razvijte u krug takođe.
Obe delove testa razvite tako da imate dva pokušajte da budu iste veličine kruga.
Na jedan premažite smesu od sira i milerama i od gore dodajte šunku.
Preklopite drugim delom i tako prebacite u okrugli pleh.
Pleh možete obložiti pek papirom ili ga nauljite i pospite brašnom.
Premažite sve žumancetom i zatim oštrim nožem isecite praveći kocke.
Pospite susamom, i od gore narendajte margarin.
Pekla sma na 200C oko 30 minuta da bih nekih zadnjih 10 minuta pobvećala na 230C.
Odlična je jer ima kocke koje joj pomažu da se lakše lomi a samim tim i lakše pojede




Нема коментара:

Постави коментар