понедељак, 13. април 2020.

Biftek ili svinjsko meso sa prazilukom

 U poslednje vreme sam počela da pravim neka jela koja me podsećaju na ručkove moje majke. To su jela koja su toliko jednostavna i toliko od jednostavnih sastojaka a budu tako mirisna i ukusna.

Ovde ću vam opisati kako pravim biftek sa prazilukom.
POtreban je naravno tnko isečen svinjski biftek, možete kao



što vidite koristiti i svinjski vrat , kao što sam ja kombinovala.
Meso prvo posolite, pobiberite i izlupate maljem ali polako , ne udarajte jako, onako tek-tek.
Potreban vam je i jedan praziluk i jedan crni luk manje veličine.
Iseći praziluk i luk na malo deblje krugove.
U veću šerpu prvo poređate meso po dnu a zatim praziluk i luk od gore začin C, dodati vode tako da meso bude preliveno sa njom ali ne da bude "udavljeno". i dve velike kašike masti.

Sad dolazi onaj drugi deo. Šerpu poklopite i na laganoj vatri kuvate.
Nekada se to kuvalo na šporetu , polako se krčkalo sad bi bilo dobro npr staviti na 1 ili na 1,5
Povremeno okrećite meso, pazite da vam luk ne uhvati ako vam nedostaje vode, dodati vode.

Kada viljuškom pipnete meso posle određenog vremena i ustanovite da je meko, pojačate vatru da ga malo zapečete i da dobije boju.
Sad pazite zaista da vam ne zagori.

Služite uz zelenu salatu, pire krompir...




Нема коментара:

Постави коментар