субота, 3. август 2019.

Penasti kolač sa kajsijama

Trenutno su kajsije ujeku i ja prosto moram sa vama da podelim ovaj recept. U pitanju je jedan zaista starinski recept moje bake, i morampriznati čak i kod mene zaboravljen ali sva sreža pa sam pre nieki dan gledala beležnicu koju sam dobila u amanet i primetila da zaista do sada nikada nisam pravila ovaj kolač a on je tako tako dobar!
I sa pravom nosi epitet kako je zabeležen "penasti".
Potrebno je:
Za koru:
100g putera
120g šećera
4 žumanca
60mlmleka
vanil šećer
200g brašna
kašika mlevenih oraha
1/2 kesice praška za pecivo
malo ruma
Od ovih sastojaka umesite mikserom resto, ja sam umesto belog brašna koristila integralno brešno.
Postupak je sledeći
Žumanca prvo izmiksajte sa šećerom ,dodajte pute pa polako jedan po jedan sastojka.
smesu za koru izlijte u manji pleh koji ste obložili pek papirom.Koru pecite u zagrejanoj rerni na 180C oko 20 minuta čisto da porumeni
Za fil je potreebno
4 belanca
200g kristal šećera
oko 200-300g kajsija

Belanca čvrsto mikserom ulupajte sa šećerom a potom dodajte seckane na sitno kajsije.
Sve pomešajte varjačom i izlijte preko kore.
Ovako kolač ponovo vratite u rernu. Smanjite renu kakao bi ste gornji sloj na manjoj temperaturi prosušili , znači na 120 C oko 30 minuta.
kada se ohladi lagano se seče, veoma je penas ukusan i sa kajsijama koje mu daju poseban ukus u penastom delu !!!



Нема коментара:

Постави коментар