недеља, 4. август 2019.

Mileram Torta

Osvežavajuća , lagana i kremasta torta.
zaista ne poznajem nikog ko je nije pravio jednom pa potom i više puta.
veoma lagana, pa sa voćem -odlična za leto kada ima malina ili kupuna, ukus milerama i tanka korica.
Takođe moram da primetim i da u ovim našim kulinarskim vodama nema onog koji nije probao ili barem podelio tuđ recept pa me je svakako i to "što su svi oduševeljeni" a ja sam ipak samo obično biće, tako privuklo.
Pravila sam po receptu Jeke-Jekin kapric -klin na link
Naravno moram da dodam da kao i uvek kada se nešto pravi svako od nas doda i nešto ne svoje već po svom ukusu.
Za koru je potrebno:
250 g brašna
100g šaećera
1 kesica vanil šećera ili aroma vanile
1 kesica praška za pecivo
80g margarina
1 puna supena kašika kisele pavlake.
Od ovih sastojaka zamesite tvrdo i glatko testo, poput onihkao za sve slatke  pite.
Obložite okrugli pleh pek papirom i tetso rasporedite po njemu tako što ne samo da će te rasporediti testo po dnu nego i napraviti ivice.
Dok pripremamo krem ostavimo ga u frižideru da se malo stisne

Za krem od vanile i milerama je potrebno
500ml mleka
100g šećera
2 kesice praška za puding
800g milerama

Kremu pripremamo tako da  što 400ml sa šećerom stavimo da provri, ostatak od 100ml pomešamo sa prahom za puding, kada mleko provri dodati puding i ukuvati ga.
Kada se puding zgusne a to že biti veoma brzo dodati mileram.
Sve lepo sjediniti kuinraskom žicom

Krem od voća sam pripremala malo drugačije i to tako što sam u 300ml vode i 80g šećera ukuvala zajedno sa 300g voća bobičastog a tu mislim na kupine i maline, ukuvala puding od malina.
Kako nisma bila sigurna kako će se voćni krem od malina ponašati u rerni.
U testo sam samo sipala kremu od vanile i milerama i to sam pekla na 200C.
Dok nisam bila sigurna da je testo pečeno.
Od gore sam izlila kremu od voća.



1 коментар: