понедељак, 27. август 2012.

Brzi kOlač od šljiva

Ovo je jedan od onih kolača koji se zaista brzo prave. Jedan od onih kolača koje pravite sa onim čašama od pavlake. Znate kako su nekad naše bake čuvale i prale te plastične čaše da ih imaju za nedaj bože..:)
Ako nemate tu čašu može vam poslužiti bilo koja od 2dcl

Potrebno je:
1kg šljiva-prepolovljenih očišćenih od koštica
2dcl šećera-ja sam stavila smedji
2dcl brašna
1dcl ulja
2 jajeta
pola kesice praška za pecivo ili kašikica sode bikarbone
2dcl jogurta
šaka listića badema
Priprema:
jaja izmiksati te dodati šećer.
Kulinarskom žicom lepo sjediniti.
Dodati ulje i jogurt a potom brašno i prašak za pecivo.
Sve lepo sjediniti.
Ja kada dodajem sastojke svo vreme mešam kulinarskom žicom.
Potom vatrostalan okrugli pleh nauljite i pobrašnjavite i ja ovako redjam:
Prvo na dno malo smese pa prekrijem sve polovinama šljiva pa izlijem celu smesu i od gore prekrijem polovinama šljiva.
Posuti listićima badema-nije obavezno.
pečem na 200C dok ne porumeni. Takodje je obavezan i test sa čačkalicom.

14 коментара:

  1. Znaš ti da ja još uvijek perem te čaše :D U njih presađujemo sadnice pumidora, a i ponekad mi dobro dođu kao mjera za palentu, rižu i slično.
    Kolače sa šljivama volim i super su mi te brze varijante

    ОдговориИзбриши
  2. Krasan kolac, jako mi se svidja slika i boje :)

    ОдговориИзбриши
  3. Volim ovakve kolače jer gotovo sve uvijek imamo kod kuće. Uvijek se netko javi: šta ima slatkog? Ovaj recept je spas.

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo mi obično zovemo jogurt kolač a najčešće ga spremamo s trešnjama. Odlična ideja ga pripremiti i sa šljivama! Pravo dobro!

    ОдговориИзбриши
  5. Poznato, to s jogurt čašama. Tko nije radio ovakav kolač? Ali, on je zaista odličan i uvijek ga se može varirati. Ovaj tvoj divno izgleda. Baš si me lijepo podsjetila na ona jednostavnija i skromnija vremena.

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican! volim jogurt u takvim kombinacijama! bice isprobano:)

    ОдговориИзбриши
  7. I moja baka još uvijek čuva te čaše :) Super su mi ovi recepti na čaše, svi mamini recepti tako su zapisani :)

    ОдговориИзбриши
  8. Nije mi baš jasno koliko je to 2 dcl šećera i isto toliko brašna, jer oni se valjda mjere u gramima a ne u dcl?

    ОдговориИзбриши
  9. Ovo su mi najdraži kolači, sličan recept imam, a isprobati ću i ovaj tvoj, kolač super izgleda !

    ОдговориИзбриши
  10. Anoniman, to je recept na takve mere, i u tome je njegova neobicnost. znaci uzmete casu ili solju od 2dcl i sipate brasno ili secer, eto to je mera!hVala!

    ОдговориИзбриши
  11. Dopao mi se još prošle godine i sad ga opet potražih...super,hvala na receptu

    ОдговориИзбриши
  12. Ja sam stavila sljive u zamrzivac prosle jeseni samo da bih mogla da pravim ovaj kolac, suprug i ja ga obozavamo :-)

    ОдговориИзбриши