уторак, 16. јун 2009.

Šne Nokle-Moj deo detinjstva

Vojvođanski klasik, večne Šne nokle.
Da li postoji neko ko ih nije još do sada probao?
Moj deo detinjstva.







Potrebno je:
1l mleka
6 jaja
7 kasika secera
Kasikica brasna ili gustina


Priprema:
U mleko lagano umesajte jednu kasiku secera,mozete dodati I vanil secer.
Staviti mleko na vatru da provri.
Od belanaca ulupati cvrst sne.
Kasikom vaditi knedle od snea I stavljati u mleko koje vri.
Lagano ih spustajte da se ne raspadnu.
Kuvajte povremeno ih okrecuci I na jednu I na drugu stranu.
Izvadite ih resetkastom kasikom I redjajte u posudu u koju ce te I servirati sne nokle.
Zumanca I sest kasika secera dobro izradite kulinarskom zicom u skoro tecnu I penastu masu.Dodajte gustin ili brasno te sipajte u mleku u kojem ste kuvali nokle.
Stavite na sporet I ponovo zicom dobro lupajte masu kako se ne bi stvorile grudvice,sve dok ne provri.
Ovim zutim kremom prelijte nokle.
Ostavite ih da se dobro ohlade pa ih posluzite uz kakao prah ili karamel.

19 коментара:

  1. Prava letnja poslastica! Prava uzivancija!

    ОдговориИзбриши
  2. Delicious!!! it's a classic french dessert... :)

    ОдговориИзбриши
  3. Uf ovo jako jako volim! Odličan recept. :)

    ОдговориИзбриши
  4. nekad je to mama radila svako malo, ali nije već godinama! mogla bih je podsjetiti da nam smućka pa onda da probam i ja! super recept!

    ОдговориИзбриши
  5. Evo i mene,posle deset dana na"moretu"!A desert je za zlatnu medalju,prava stvar za ove vrele i sparne letnje dane.Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  6. Obožavam Šne-nokle, ali ovi moji dečki ih ne vole. Tako sam ih poželjela da bih i ove sa slike pojela! Prekrasno, draga Vera!

    ОдговориИзбриши
  7. ja kad radim paradizot uvik stavim najmanje 10 jaja, muz to smaze sa gustom. nisam ga jos radila ovo lito, fala sta si me podsjetila!

    ОдговориИзбриши
  8. E, ovo se kod nas u "selu" zvalo Ptičije mleko! Moram nauciti da pravim!

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala vam svima!Drago mi je da sam unela malo ravnice i u vas dom!

    ОдговориИзбриши