недеља, 31. мај 2020.

Tikvice iz rerne sa parmezanom


Ovaj divan prelepi prilog, u stvari može biti i posebno jelo.
Za veoma malo truda imaćete božanstvene tikvice, preukusne i premekane.
U ovoj varijanti dodala sam parmezan i majčinu dušicu.


Priprema je i više nego laka i ima samo nekoliko sastojaka.
Dve srednje veličine tikvice očistiti, mada ako su fine mlade možete ih iseći i sa korom na tanke kolutove.
Posolite ih.
Pleh obložite pek papirom i stavite tako posoljene tikvice.
Ne moraju da budu lepo poslagane jedne pored druge.
Od gore preliti kašiku jelovnu maslinovog ulja.
Pekla sam u rerni prvo nekih 15 minuta na 180C.

Potom sam pojačala rernu na 220C.
Svo vreme pečenja sam okretala varjačom tikvice.

Kada fino omekane i skoro da su izgubile sav svoj sok, preko tikvica sam posula parmezan.
Količinu parmezana sami odredite.

Sve sam potom prebacila u tanjir za posluživanje i od gore na vruće tikvice stvaila svežu majčinu dušicu.

Нема коментара:

Постави коментар