среда, 23. септембар 2015.

Šuškava torta sa kupinama i vanil kremom

Torta kojom sam se bavila ceo dan... :)
Doduše desilo se tako da sam od 12h do 17h sušila kore...
pa kuvala fil
pa sve lepo ukombinovala
i na kraju se sve pojelo za 30 minuta!

Potrebno je za 1.koru:
2 će te napraviti
4 belanca
70g lešnika mlevenih
malo soli-prstohvat
200g secera

priprema;
Belanca sa malosoli mikserom umutiti sa najvecpm brzinom, kada dobijete cvrst sneg polako dodati secer i nastaviti da miksate.
Zatim dodati lagano lešnike i samo promešati pažljivo kulinarskom žicom da se sve izjenači.
Ja sam pleh obložila pek papirom i polagano izlila belanca te napravila krug promera 25cm.
Stavila sam u rernu na 120C i susila oko 2h.
Potom sam koru lagano izvadila, i napravila još jednu takvu istu.
Kada su obe kore bile gotove pravila sam fil za koji jepotrebno:
500ml mleka
5 žumanceta
60g šećera
30g brašna
30 g skroba-gustina
Žumanca penasto umutiti sa šećerom, dodati gustin i brašno.
Mleko staviti na šporet da provri a potom dodati smesu sa žumancima.
Mešati dok se ne zgusne na laganoj vatri.
Kada se krem ohladi filovati na sledeci nacin
kora+žuti krem+vože- kupine+žuti krem+kora.








































Нема коментара:

Постави коментар