субота, 16. мај 2015.

Lepinje sa kiselim mlekom i tri vrste brasna/HRONO lepinje

Ustajanje!!!
Pripremite ove zdrave lepinjice sa čak tri vrste brašna!!!
Dobro jutro!
Recept sam preuzela sa sajta drage koleginice.A radi se o sajtu Tetka.
Doduse umesto jogurta sam stavila kiselo mleko...ali znate kako je, nije namerno nego jednostavno imala sam kiselo mleko...
Potrebno je:
Oko 500g brašna
Možete napraviti svoju kombinaciju, moja je ovakva:
100g heljdinog brašna
200g integralnog brašna
200g raženog brašna
Još:
1 kašikica soli
1 prašak za pecivo
1 kašikica sode bikarbone
2dcl kiselog mleka
1 dcl maslinovog ulja
1dcl vode
semenke:
lan, susam...

Priprema:
u jedan sud pripremiti brašna, so i sodu kao i prašak za pecivo.
Potom dodati kiselo mleko, ulje i vodu.
Zamesite testo, možete i varjačom dobro izmešati.
Prekriti krpom i ostavite bar sat vremena da se odmara.
Potom pleh obložiti pek papirom.
vaditi rukama kugle od testa veličine pesnice i formirati lepinje.
Od gore posuti semenkama.
Ja sam ih još tako u pelhu ostavila nekih 15 tak minuta da narastu.
peći oko  20 minuta na180C 
Takođe vas ovde podsećam i na recept, kako možete rlo jednostavno da napravite domaće kiselo mleko.
Pogledajte OVDE:

1 коментар: