субота, 25. април 2015.

Zdravi Granola keks

Sjajan, zdrav i hrono recept, ma nije važno da li je Hrono ili nije.
Važno je da je tako dobar keks, ukusan, da sam pomislila , Bože kako ranije nisam više svraćala na sajt Na tanjiru, divne koleginice, jer su svi recepti i više nego zdravi, ukusni i sjajno izgledaju.
U stvari, ja još uvek ne mogu da odlučim u svojoj glavi da započenem taj prvi mesec restrikcije Hrono ishrane.
Pokušam dan dva i zaista valjda zbog stresa ili umora treći dan sve pokvarim.
Hm...
Ovaj keks sam pravila po sastojcima koje sam imala kod kuće, tako da sam lesnike i bademe zamenila orasima i pinjolama, brusnice suvim groždjem itd.
Pravite i Vi svoju slatku kombinaciju i uživajte!!!

Potrebno je od suvih sastojaka:
100g pahuljica
30g kokosa
40g heljdinog brašna
kašika lanenih semenki
1 kašikica praška za pecivo
120g seckanih badema i pinjola i malo listića badema
50g suvog groždja
70g kandirane korice narandže
 1 kašikica cimeta

Mokri sastojci:
2 belanca
80g ulja, može kokosovo ili obično ulje, može puter
50ml vode ili soka od narandže
2-3 kašikice meda-mislim da su 2 kašike sasvim dovoljne.



Priprema i pečenje:
Pomešati suve i mokre sastojke.
Dobro izmešati drvenom varjačom, da se sve lepo sjedini.
Pleh obložiti pek papirom, i na njega ređati kekse.
Bude oko 13-15 keksa.
Peći na 180C.
Oko 7-10 minuta.
Videćete i sami kada porumene.

Enjoy!!!!

1 коментар:

  1. Hvala ti i baš me raduje što su ti se dopali keksići. Mislim da ta kandirana narandža daje poseban ukus. :)

    ОдговориИзбриши