уторак, 15. мај 2012.

Pljeskavice iz rerne sa sirom i tikvicama/Burgers from the oven with cheese and zucchini

Svi mi volimo pljeskavice, one prave sa roštilja pa pravac u tortilju ili lepinju.
Ja nisam stručnjak za roštilj i znam da on nije nikada tako ukusan u kućnoj varijanti električnog roštilja kao što je onaj pečen na dimu.
Pljeskavice iz rerne ne treba ni porediti sa pljeskavicama pečenim na roštilju.
Mogu se praviti samo od mesa, ali ako ste skloni istraživanju ukusa, volite povrće i sir i ovo će vam se dopasti.
Te recept je idealan za more kombinacija.


Potrebno je:

400g dva puta samlevenog mesa
150g svezeg sitnog sira ili švapskog sira
1 jaje
2 kasike prezli
1 manja mlada tikvica
malo bosiljka
so
biber

Priprema:

Pomesati meso,jaje,prezle i zacine,po zelji posoliti i pobiberisati.
dodati svez sitan sir i narendanu tikvicu.
Oblikovati pljeskavice.
Vatrostalan sud nauljiti pa rukama, najbolje vlažnim oblikovati pljeskavice, veličina po želji.
Poredjati jednu , malo udaljenu od druge i na svaku od gore staviti kolut tanko isečene tikvice.
Peći u rerni na 180C, dok ne porumene.

15 коментара:

  1. Jako fino izgleda. Jako volim pljeskavice ali su mi ove koje se kupe u mesnicama najčešće prezačinjene. Moram isprobati sama napraviti smjesu za pljeskavice.

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo baš dobro izgleda, pravim pljeskavice s povrćem, tako da verujem da su i ove mekane i ukusne :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман15. мај 2012. 04:40

    obožavam pljeskavice sa sirom, a u kombinaciji još i tikvica mislim da su savršene

    ОдговориИзбриши
  4. Jako volim ovakvu vrstu pljeskavica (s povrćem), a koji put uopće ne stavim prezle. Divno izgledaju.

    ОдговориИзбриши
  5. Super, naročito što se uštedi i pokoja kalorija!!!

    ОдговориИзбриши
  6. Ma preukusno, i moze se kombinovati sa svim i svacim.hvala vam drage moje!

    ОдговориИзбриши
  7. Ovaj recept mi je jako zanimljiv, što zbog dodatka sira i tikvica, što zbog načina pripreme.

    ОдговориИзбриши
  8. Odlicne su... Svidjaju mi se i dodati zacini. Volim bosiljak!

    ОдговориИзбриши
  9. i ja obično pečem u pećnici ali na masnom papiru

    ОдговориИзбриши
  10. mnogo mi se dopada. Mnogo volim kombinacije mesa i povrća.

    ОдговориИзбриши
  11. Odlicno izgledaju, a posebno mi se dopada sto se peku u rerni:)

    ОдговориИзбриши