среда, 18. септембар 2024.

Moka kuglof

 Nekako mi je jesen idealna za nedeljni kuglof, doduše primetila sam da ga u stvari pravim tokom cele godine, leti sa voćem, zimi sa orasima, bademom ili čokoladom.

Često mnoge kolače pripremljene baš u kuglof modli zovemo Kuglofom, i ja kada pročitam sastojke odmah primetim da li je to zaista pravi recept.

Kao što se sada sve -meša, naziva pogrešnim imenima, sve je instant, ovde ću vam skrenuti pažnju na osnovu pravog kuglofa. Puter, šećer i jaja, da li će on posle biti čokoladni, sa makom ili voćem, osnova mora biti uvek ista. 

Moka kuglof je kuglof sa ukusom kafe, da ne bi bio opor u njega dodajemo voće, ali ne slatko nego kiselkasto, na primer višnju ili narandžu, može i limun.

Meni lično najukusnija kombinacija mi je upravo sa višnjom, pa da pređemo na sastojke:


Potrebno je:

Potrebno je

1 jaje

150g šećera

1 vanil šećer

100g putera

1dcl kuvane kafe

250g brašna

3 kašikice kakaa

1 prašak za pecivo

300g višanja iz kompota



Priprema

Šećer i vanil šećer  penasto umutiti sa puterom, dodati jaje i sve sjediniti.

Potom dodati kafu, promešati i na samom kraju brašno kakao i prašak za pecivo.

Izliti u namašćenu modlu za kuglof i zatim u testo spustiti višnje

Pekla sam na 180C

Нема коментара:

Постави коментар