уторак, 25. јун 2024.

Čarda Aqua Doria

Ukoliko vam neko dođe u goste a nije iz Novog Sada, onda nekako po običaju ako je lepo vreme, goste vodimo na Čardu Aqua Doria.

Lokacijski, najbolje mesto u gradu za jedan restoran, a gurmanski  razlog mnogo ukusnu hranu tamo prave 😊

Ovaj put nisam jela riblju čorbu i pečenu ribu, ali smo naše popodne započeli sa Platom sireva, koja je bila uz veoma kvalitetne sireve dekorisana i suvim voćem.

Ko prati moj rad zna da ja volim i da kada imam prilike posećujem restorane , iz razloga što em što sam food blogger volim i da jedem 😊

E sad ovaj uvod je zbog toga, jer nema do sada ni jednog restorana gde nisam uzela kao predjelo platu sira, ali ovde potpisujem i izdvajam da bolji odabir sireva, domaćih većim delom, u kombinaciji sa suvom šljivom i brusnicom u životu nisam probala/pojela 😊


 

Zatim smo odabrali, obzirom da je vrućina ali da smo bili i gladni, punjeni pileći batak sa žara i punjena svinjska rebra sa žara.

Porcije su bile toliko preobilne da sam ja prvi put u životu ostavila nešto u tanjiru, nažalost .



Kako je ceo dan bio sparan, sto koji smo rezervisali baš na pontonu iznad Dunava je bio pravo osveženje pa smo mogli da popijemo i pivo i rakijicu a da nam ne bude „zdravo“ vrućina.



Elem, sve pohvale, i po kvalitetu i po kvantitetu i po ambijentu

Нема коментара:

Постави коментар