четвртак, 11. мај 2023.

Štapići sa sirom

Recepta za pecivo nikada nije dosta. Kod ovih štapića možete sami da odredite dužinu a pored toga što si izuzetno mekani, toliko se listaju i veoma su ukusni.

Potrebno je:
700g brašna
kocka kvasca
2dcl mleka
1 jaje
1dcl ulja
1 dcl kisele vode
so

Postupak pripreme testa je identičan kao i kod svake druge pripreme. U 1dcl mleka sa malo šećera sam rastopila kocku kvasca i kada je sve zapenilo zamesila sam zajedno sa ostalim sastojcima meko testo.
Ostavila sam testo da se udvostruči a potom sam ga premesila i razvila oklagijom u ovalni/okrugli oblik.

Oštrim nožem sam zarezala krajeve ali ne do same sredine, prvo na četiri dela a potom i između ta četiri dela. U sredini sam ostavila ne zarezan okrugao prazan prostor.

U taj okrugao prazan prostor sam narendala oko 100g margarina, a potom ga prekrila sa zarezanim kracima.
Okrenula testo na drugu stranu i ponovo razvukla oklagijom ali sada u kvadrat.
Po sredini kvadrata sam dodala sitan sir ili trapist.
Preklopila sam krajeve preko nadeva i ponovo lagano razvukla oklagijom, tek tek.
Oštrim nožem sam sekla na način da dobijete tanke štapiće. Štapiće potom lagano uvijte kao spirale.
Ređala sam ih u pleh koji sam obložila pek papirom.
Peče se na 180C.
Na štapiće od gore možete staviti susam, mak ili kim. Premazati žumancetom, možete filovati na slatki način ili nekim drugim punjenjem koje vam odgovara.

Нема коментара:

Постави коментар