недеља, 28. мај 2023.

Slane buhtle -krofne

 Ja sam prava Sosa, ako nešto volim da spremam to su kiflice, krofne, buhtle, savijače, štrudle...

Ponekad sebi kažem, napravićeš pola mere i po jesi "po di koju", ali kada je testo u pitanju izgleda da sam slab karakter.

Petkom često razmišljam, šta bih mogla praviti i to nikako nije "zdravi kolač sa urmama" nego mi na pamet padaju stalno neke pite sa sirom, gibanice, krofne ili mekike...

Ove slane buhtle sam punila sa feta sirom, i to sa dosta nadeva, jer mi se ne dopada kada ima previše testa. Sa ovakvim punjenjem su mnogo sočnije, i nemate utisak da jedete samo testo.
Potrebno je:

700g brašna

1 kašikica soli, obzirom da je sir veoma slan

1 jaje

100ml ulja

2dcl kiselog mleka

1dcl vode

 kocka kvasca

Za punjenje oko 300g feta sira i 1 jaje


Priprema:

u 1dcl mlake vode sam otopila kvasac i ostavila ga nekih 20 minuta da proradi odnosno da se zapeni.


Zatim sam ga pomešala sa brašnom, i dodala ostale sastojke.

Zamesila sam meko testo koje sam ostavila jedan sat da se udvostruči.


Kada se testo udvostručilo, premesila sam ga, i podelila na jednake delove, odnosno prvo na pola, pa polovine na pola i tako dalje. Na kraju sam imala 16 polica.

Sir sam usitnila i kulinarskom žicom pomešala sa jajetom.

Malom oklagijom sam svaki deo testa rastanjila i u sredinu stavila nadev od sira a potom pažljivo oblikovala malu krofnicu.

U obložen pleh sa pak papirom sam ređala krofnice-buhtle.

Premazala sam ih na samom kraju sa žumancetom i posula susamom.

Pekla sam na 180C oko 40 minuta.

Нема коментара:

Постави коментар