петак, 9. децембар 2022.

Potkovice od tolstolobika

U ribarnici kod Futoške pijace možete kupiti odličnu svežu ribu. Doduše primetila sam da se najviše kupuje morska riba, a i prodavac kojeg ja zovem od milja Ribar mi je i sam jednom prilikom rekao da se najviše kupuje, pogodite šta?! Pa losos.
  
Ruku na srce i ja ga volim, i iako sam htela da kupim jedno šaranče, videvši ove potkovice od tolstolobika, koje su tako primamljivo izgledale, mahinalno sam mom Ribaru rekla:
-Hoću ove potkovice :)

Uglavnom kada pripremam rivu rečnu, pripremam ih na starinski način kako je i moja baba pripremala, dobro usolim, stavim u brašno pomešano sa alevom paprikom i pečem na masti.
Ove tolstolobike sam malo drugačije spremila, rekla bih još jednostavnije.

Ribu isečenu na potkovice sam dobro usolila.
U pleh sam stavila pak papir poređala potkovice i po njima prelila ulje, ne previše.

Stavila sam ih u rernu na 200C i pekla, ali ih nisam prevrtala.

 Ukoliko volite ruzmarin možete staviti na ribu i pre pečenja, ili suvi ruzmarin na kraju. Riba spremljena na ovaj način je za mene bila iznenađujuće ukusna, i odlična ukoliko postite.


Нема коментара:

Постави коментар