четвртак, 22. децембар 2022.

Kuglof od oraha

Već duže vreme nisam pravila kolače ili tortu sa orasima. U zadnje vreme ih štedim i pravim torte ili kolače sa orasima samo za svečane prilike.
Prosto ih želim, iako se sećam da su me u detinjstvu orasi strašno nervirali i da sam najviše volela torte sa što više fila ili krema a sa što manje kora pogotovo sa orasima.
Kada sam napravila ovaj kuglof od oraha, da li od želje za orasima ili ne znam ni sama zašto, toliko mi je bio ukusan, da sam prosto morala da pojedem čak tri parčeta ne čekajući da se ko svet ohladi.

Potrebno je:
3 jajeta
2dcl šećera
1 vanila šećer
malo cimeta
2 dcl mlevenih oraha
3dcl brašna
1 kesica praška za pecivo
1dcl kisele pavlake
125g margarina
suvo grožđe po ukusu


 Priprema:

Odvojiti belanca od žumanca, za početak, pa potom umutiti margarin sa šećerom i vanila šećerom pa polako u tu penastu smesu dodavati žumance po žumance.
Zatim dodati kiselu pavlaku, cimet, prašak za pecivo, orahe i brašno.
Belance umutiti u čvrst sneg pa pomešati u ovu masu od oraha.
Pleh za kuglof nauljiti i posuti brašnom a potom izlijte ravnomerno smesu.
Peći kuglof u pred grejanoj rerni na 180C.
Kada kuglof bude pečen ne vaditi ga iz pleha dok se malo ne ohladi, jer će se tako lakše odvojiti od kalupa.
Za to vreme otopiti 100g bele čokolade s 1dcl slatke pavlake,.
Kada kuglof izdvojite iz kalupa prelijte ga smesom od bele čokolade, kako bi se sve lepo upilo.
Dekorisati jezgrima oraha.

Нема коментара:

Постави коментар