субота, 17. септембар 2022.

Kolač od maka, meda i krušaka

O kako ja volim mak. Ne mogu da Vam to dočaram rečima. Inače moje omiljeno jelo, što bi se reklo su Rezanci sa makom, i to ne da se pravim kao "vojvođanska" nego zaista, rezanci sa makom su jelo koje bih mogla da pojedem i kao prvo i kao zadnje :)

Takođe moram da dodam, da do sada nikada nisam srela nikog ko mak voli "onako", radi reda. Ili ga volim, ili ne, mak nema ljubav između.

Za sve ljubitelje maka, ovaj odličan kolač dugačkog imena ali jednostavne pripreme:

Potrebno je:

2dcl griza

2dcl maka(možete ga samleti, ja sam stavila u zrnu)

2 jajeta

4 kašike meda

1 prašak za pecivo

1dcl ulja

1,5 dcl jogurta

2-3 kruške.

Priprema:

Jaja umutiti kulinarskom žicom i dodati im med. Zatim jogurt i ulje. Dobro izmešati i potom dodati mak, griz i prašak za pecivo.

Sve mešati i dalje kulinarskom žicom da se lepo sjedini i da nemate grudvice.

Kolač možete peći i u pravougaonom plehu, ja sam ipak htela da ima malo drugačiji oblik pa sam ga pekla u modli za hleb, koju sam obložila pak papirom.

Kada izlijete kolač u pleh, u njega "pozabadajte" očišćene kriške kruške.

Pekla sam na 180C oko 30 minuta.


Нема коментара:

Постави коментар