недеља, 9. фебруар 2020.

Uvijena Pogača sa sirom i šunkom

Kod pravljenja pogača, ništa još nije gotovo, izmišljeno...uvek ima nešto novo, još interesantije, internet je pun ideja pa tako danas svako od nas može da patentira svoju pogaču i da zadrži za sebe sva autorska prava.
ja nažalost za to nemam vremena.

Pogaču sam punila sa feta sirom i šunkom, mislim da punjenje može biti bilo kakvo, ali prosto za ovako neka testa kada su pogače u pitanju mislim da je punjenje sa sirom najbolji izbor, jer daje i neku malo notu kiselosti i svežine tom samom testu.

Za tetso vam je potrebno:
600g brašna
kašikica soli
pola kocke kvasca
2 jajeta (jedno žumance ostaviti za premaz)
100ml mlkea
100ml ulja
100ml vode
malo šećera

Za premaz 100g margarina
Za fil :
200g feta sira
1dcl pavlake
100g seckane šunke

Prirpema testa:
Kvasac sam rastopila sa malo šećera u mlačnom mleku kada je zapenio dodala sam ga svim sastojcima za testo i umesila meko testo.
Ukoliko vam se baš mnogo lepi za ruke dodajte još malo brašna.
Potom sam ga prekrila krpom i ostavila da još malo odstoji.
Prirpemila sam fil, tako  što sam sunku isekla na male kocke a feta sir viljuškom usitnila i pomešala sa pavlako, da bih na kraju sve izmešala-

Kada se tetso udvostručilo, na radnom stolu sam od njega prvooblikovala veliku kiflu i potom rastegla oklagijom tetsoo, tako da se oblik kifle ne izgubi.
Sa jednog kraja celom dužinom sam narendala margarina. a od gore stavila fil takođe po krajevima od sira i šunke.

Drugi deo kraja sam zasekla nožem, praveći režnjeve ali ne do kraja testa, kako kad sve budem uvijala u jednu veliku kiflu režnjevi budu od gore.
Kada sam sve omotala, napravila sma puža i stavila u pleh koji sam prethodno obložila pek papirom.
Od gore sam premazala žumanceto i narendala još malo margarina,
Pekla sam na 230C oko 45 min.






1 коментар: