недеља, 23. фебруар 2020.

Raženi Hleb


Već duže vreme na posao nosim ovaj raženi hleb, koji je sasvim raženi, bez dodatka belog brašna, i mogu vam priznati da mi toliko prija, da sam se toliko navikla na njega da prosto i ne mogu da zamislim da probam beli hleb.

Takođe sam primetila kod sebe da mi je nestala nadutost od 8časovnog sedenja i ručanja-parčeta pizze, bureka..? Kao prwmaz stavim humus, ili bilo koji drugi namaz
Potrebno je:
300g raženog brašna
2 kašike maslinovog ulja
Kašika susama
Malo kima
Kašikica soli
300mlvode mlake
Pola kesice praška za pecivo

Priprema:
Brašno pomešati sa soli i praškom za pecivo, dodati susam i kim. Zatim ulje i vodu. 
Sve dobro izmešati. 
Masa će biti lepljiva ali to ne treba da vas brine. 
Ostavite da se odmoribarem pola sata. 

Pripremite manji pleh i obložite ga pek papirom i u njega stavite testo. 
Ja uvek od gore malo i premažem maslinovim uljem i stavim susama. 
Pečem ba 200C, oko 30 minuta, ali ovo vreme zavisi od šporeta do špreta, tako da bi bilo najbolje da tajming po vašoj praksi i iskustvu uskladite. 

Нема коментара:

Постави коментар