недеља, 24. новембар 2019.

Pekarske Kifle

Mnogo volim da pravim raznorazna peciva i pogače i mislim da ne postoji kiflice slane i slatke koje ja nisma praila. Takođe kada vidim neki dobar recept za pogaču ili oblik pogače ja se odmah zainteresujem i odma u glavi stvorim sliku ili ideju kako ću ja da je napravim.
pekarske kifle do sada nisam pravila i iako se one zaista ne pune ni sa čime ja sam ih punila.
Za testo je potrebno:
astojci: 1 kg brašna, 2 kašičice soli, 1 supena kašika šećera, kocka kvasca, ½ litre mlake  vode i 1 dl ulja. Plus ulja za podlogu i premazivanje.

Za punjenje sam koristila standardno : šunka sir.

U malo mlačne vode, rekla bih otprilike 100ml sam rastopila kavasac sa šećerom.
Ostavila sam da zapeni pa sam onda zamesila sa ostalim sastojcima testo.
mesila sam dugo dok ne bud esasvim glatko,
zatim sam ga prekrila krpom i ostavila na toplo okko 1h.
Potom sam ga premesila i ostavila da odstoji 30 min.
Tada sam ga podelila na pola, pa svakiu polovinu na pola, pa na pola dok nisam dobila kuglice veličine oraha.
Svaku tu kuglicu sam premesila i razbila oklagijom.
Punila nadevom i uvijala kao valjak.
ređala sam u pleh.
Sad neko ne stavlja od gore žumance, nego na pola pečenja premaže vodom i soli.
Ja sam žumance razredila sa malo vode i prmazala.
peče se na 220 C oko 30 minuta.



Нема коментара:

Постави коментар