среда, 2. јануар 2019.

Čoko korpice sa suvim voćem

Nekada kada je moja baka pravila ove praline bilo je zaista mnogo posla oko njih.
sada je sve mnogo lakše.
sećam se kada je prvo dan dva ranije pravila tetso ipekla korpice u metalnim kalupima, 
Onda nabavaljala suvo voće i potapala ga u rum da prenoći, zbog "divne arome" kako je ona to znala da kaže.
Pa nabavljanje extra gorkečokolade.
 Danas je sve mnogo lakše. Neću vas lagati i odmah ću u startu reći da sam korpice nabavila već napravljene, i šta više odlične su.
Takođe danas imamo mogućnost da biramo i oblike što čini da bude sve mnogo dekorativnije.
 Za čoko krem je potrebno
200g čokolade za kuvanje, to je ona super gorka čokolada sa 77% kakaa
1 kašika vode
100g maslaca
Od suvog voća sam ovaj put koristila brusnice 200g
Brusnice sam prethodnu noć potpopila u rum.
 Priprema je laka.
Čokoladu sam sa vodom i margarinom otopila, malo sam ostavila da se ohladi.
U svaku korpicu sam stavila po dve tri brusnice atapoljene u rum.
Od gore sam prelial čokoladu.

Lako dekorativno i lepo.
Ako vam trebaju korpice obratite se na FB stranici

Нема коментара:

Постави коментар