понедељак, 11. јун 2012.

Pančevačke Krmenadle


Ovo je jedan odličan recept , kao moj predlog za ručak.
Krmenadle budu fine i meke.
Sos je pikantniji, i ima u sebi malo kiselih krastavčića.



Potrebno je:
500g svinjskih krmenadli
2 glavice crnog luka
kašika brašna
1 kašika mlevene paprike
kašikica tucane ljute paprike ili ne, ako ne volite jako ljuto
1dcl kisele pavlake
malo sirćeta ili par kiselih krastavčića
Priprema:
Krmenadle maljem izlupati sa obe strane.
Posoliti ih i pobiberiti.
U šerpisci ili dubljem tiganju  ja često na laganoj vatri propržim u okrugloj vatrostalnoj činiji,  sitno iseckan crni luk, kada porumeni po njemu poredjati krmenadle.
Dinstati. Kada su krmenadle omekšale izvaditi ih na tanjir.
A u posudi gde su se sdinstale staviti kašiku brašna i propržiti.
Potom kašike paprika, pavlaku i sitno iseckane ili samlevene kisele krastavce-kornišone..
Naliti i malo mlake vode. U ovaj sos vratiti kremenadle i kuvati još 15 minuta.
Ja ih stavim u predgrejanu rernu i na 200c ih zapečem.,

10 коментара:

  1. Super izledaju. Vjerujem ti da budu i ukusne i mekane, pa jos pikantni sos.
    Predobro

    ОдговориИзбриши
  2. Pravila sam slicno ovome, moraju biti odlicne, kada su dobile naziv po mom Pancevu

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Vera,nisam ni znala da imamo krmenadle.Ja iz Panceva,a saznajem od tebe recept:))Svidjaju mi se,nesto slicno pravim.Pozz <3

    ОдговориИзбриши
  4. Zanimljiv mi je ovaj dodatak kiselih krastavcica...izgleda odlicno!

    ОдговориИзбриши
  5. Ne komenatrisem cesto recepte za meso jer ga uglavnom ni ne spremam, ali kad sam videla naziv recepta, morala sam pogledati... :) Bas dobro izgledaju ove pancevacke krmenadle... :)

    ОдговориИзбриши
  6. Volim svinjetinu, sviđa mi se ova pikantno-zapečena kombinacija.

    ОдговориИзбриши
  7. Odlične kremenadle, vjerujem da ću ovo isprobati !

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман15. јун 2012. 00:41

    jako mi se dopadaju na ovaj način spremljene kremenadle, probam

    ОдговориИзбриши