петак, 27. август 2010.

Grape and vanilla Tart/Tart od groždja i vanile

Krasna pitica od groždja..mmm...
Bez nekih velikih priprema...sastojaka.
Groždje sam do sada stavljala u sve i svašta,sem u slanoj varijanti...ali ima vremena...probaće se i to.
Sada kada je sezona,treba je iskoristiti!!!
Potrebno je samo zamesiti testo za pitu,moze kao kada pravite "pie"
ili po ovom receptu:
Potrebno je:

2 šolje glatkog brašna

200 g maslaca

1 kasikica soli

6-8kasika hladne vode
Od ovih sastojaka umesimo glatko testo.
Razvijemo na pek papiru,oklagijom jedan veći krug,te ga prebacimo u pleh.
Kora mora biti veća od pleha,kako bi ste mogli posle dodavanja nadeva da uvijete ivice.

Groždje očistite i operite.
Odvojte bobice.
Poredjajte preko testa ravnomerno.Pospite šećerom-bogato.
Stavite od gore vanila štapić.
Uvijte krajeve.
Pecite na 200C oko 30-40 min.
U zavisnosti da li vam je groždje sladje ili kiselije dodajte šećer u nadev.

7 коментара:

  1. Ellerinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılarımla.

    ОдговориИзбриши
  2. Volim jednostavne recepte i dobre sastojke. Ja bi tu dodala malo crnog grožđa čisto da se prošaraju boje. odlično!

    ОдговориИзбриши
  3. Vidiš ja nekako nisam radila kolače s grožđem, samo jednom dvaput. Možda zbog toga što grožđe obožavam svježe pa mi ga je žao potrošiti u kolačima. Bez obzira ovaj tart mi zvuči jako ukusno, a tako i izgleda. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Divan tart sa grožđem ! Prošlu godinu sam radila nešto slično ali ovo tijesto mi se više sviđa pa ću isprobati i sa njime. A kombinacija grožđa i vanille mi je uvijek odlična. Super si ovo napravila !

    ОдговориИзбриши
  5. Mmmm... meni je ovo odlično. Jednostavno i prekrasno!

    ОдговориИзбриши