уторак, 21. април 2020.

Pavlova sa kremom od sira i malina

Zaista ne znam nikog a da je rekao: "Ja ne volim Pavlovu", ne znam nikog ko ne voli ovu šuškavu koricu od belanaca, mada verujem da i takvih ima.
Pavlovu kada pravite veoma je važno da imate dobar recept za samu koru od belanaca.
Sam krem , voće , šlag ili bez  je zaista deo koji možete da kombinujete po ukusu i na razne načine.

Pa da prvo krenemo od penaste kore od belanaca.
Za nju vam je potrebno:
5 belanaca
malo soli
200g šećera
1 kašikica sirćeta

Kada počnete da mutite belanca stavite rernu na 150C da vam se greje.

Prirpema:
Odvojite žumanca od belanaca.
Potom belanca počnite mikserom da mutite postpeno dodajući šečer, pa na samom kraju sirće.
Miksajte koliko god vam je potrebno, ja miksam na najvećoj brzini, sve dok šne ne bude toliko čvrst da možete da okrenete vanglicu unatraške a da vam belanca sa šećerom stoje čvrsto.
Okrugli pleh ili četvrtasti pleh sa obručem ali možete i bez obruča obložite pek papirom i ravnomerno rasporedite koru od belanaca i šećera.
Stavite u rernu i pecite na 130C oko sat i po.
Ono što je veoma važno , nikako ne otvarajte rernu.
Ako možete da vidite šta se dešava u rerni, povremeno pratite stanje... :)

Ovu oru je najbolje napraviti dan ranije. Ja uvek pravim koru dan ranije,i kada se ispeče ostavim je da prenoći, pa tek sutra dan pravim fil.


Što se tiče fila, ovaj put sam fil pravila sa vanilom i sirom.
Iakko su mi ostala 5 žumanca, iskoristila sam samo 3 i to na sledeći način.
300ml mleka sam stavila da provri, a u drugi sud sam žumanca pomešala sa 3 kašike manje gustina ili možete i brašna i tru kašike šećera.
Zakuvala sam sve u mleko.

Kada se lepo ohladilo i stvrdnulo dodala sam ovoj smesi i 300 g krem sira i sve lepo pomešala.

Zatim premazala koru od belanaca i šećera i od gore dodala maline.

A kao što možete da vidite na fotografijama sve sam ukrasilai šlagom.

Нема коментара:

Постави коментар