петак, 3. април 2020.

Mafini sa sirom i pekmezom

 Ni sama ne znam kako bih opisala ove mafine. Toliko su mi prijali, da li zbog kombinacije sira i pekmeza od kajsija .. ili mi se prosto jelo mnogo slatko.

Potrebno je
1 jaje
150g šećera
2 vanil šećera
malo narendane korice limuna
250g mladog neslanog sira
1dcl ulja
2dcl mleka
100g griza
100g brašna
pola kesice praška za pecivo

pekmez od kajsija






 Pripremala sam tako što sam sve sastojke sjedinila kulinarskom ćžicom, prvo jaja, sa mlekom i uljem, pa sam dodala mladi sir, potom sam dodala šećer,brašno, narednadnu koriscu limuna, griz.

Sve lepo sjedinite da nemate grudvica i izlijte u korpice u količini 2/3 korpice.
Pecite na 200C, oko 35 minuta.
Gotove i malo ohlađene maine po sredini izdubiti i staviti u svaki kašikicu pekmeza.

Нема коментара:

Постави коментар