среда, 1. април 2020.

Kovrdžava Pogača

 Da li ste i vi od onih kao i ja, kojoj se baš pravi testo sa kvascem, u momentu kada kvasca nema?
Ako jeste nastavite sa čitanjem, jer ću cam otkriti kako sam napravila domaći kvasac za jednu noć.
Dve kašike piva pomešajte sa dve kašike brašna i malo šećera.
Ostavite da prenoći.
Sutra dodajte još malo brašna da se  sve ponovo aktivira.... I zamesite testo.
Video možete pogledati na mom you tube kanalu, kliknite ovde.
Za pogaču vam je potrebno:
Ukoliko imate kvasac, pola kocke kvasca
600g brašna
Kašikica soli
1 jaje
200ml vode
100ml jogurta
100ml ulja
I još za punjenje
Feta sir
1 jaje
Šunkarica
100g margarina
Žumance i susam za premaz pre pečenja

Priprema
Ukoliko  pravite sa redovnim kvascem, rastopite ga sa malo mlačne vode i sa malo šećera.
Potom kada zapeni, sa ostalim satojcima zamesite testo.
Testobtreba da je fino meko.
Ostavite ga barem sat vremena da odmori i potom ga oklagijom razvijte u pravougaonik.
Feta sir usitnite i viljuškom sjedinite sa jajetom. Momete dodati i koju kašiku kisele pavlake.
Zatim premazati testo.
Od gore poređati šunkaricu. Testo urolati sa oba kraja da se dobiju rolne.
Rolne nožem odvojiti.
Pleh obložiti pek papirom.
U sredinu staviti odsečene krajeve.
Rolne iseći na tanke kružiće i ređati okolo u pleh.
Ja sam takođe ostavila da malo odmori pre pečenja, a potom sam je premazala žumancetom i narendala od gore margarin.
Posula sami susamom.
Peći ba 200C. Oko 40 minuta.


Нема коментара:

Постави коментар