недеља, 2. фебруар 2020.

Jafa Torta

Svi koji prate moje recept e znaju da ja isam pristalica brzih torti.
Međutim vremena se menjaju i mnogo puta mi se desilo da sam sama sebi dokazala da torta koja nema kore jeste zaista torta i može biti vrh ukusna.
Pa tako i ova Jafa Torta.
Inače recept jeisproban sa bloga moje drage prijateljice Jeke Marić-Jekin kapric.

Potrebno je za koru:
300g mlevenog keksa
200g mlevenih oraha
100g maslaca
2dcl soka od narandže
100g prah šećera

Prirpema:
 Priprema kore od keksa i oraha kao i cele torte je kao što vidite veoma laka.
Maslac umutite sa šećerom, najbolje mikserom, zatim dodajte orahe, sokod narandže i keks.
Možete mešati sada kulinarskom žicom. ono šro je važno je da se sve sejdini.
Ovom smesom obložite pleh-okrugli ili pravougaoni(promer 24 cm).
Ja pleh sa štipaljkom uvek obložom i pek papirom.
Znači ova smesa vam je prva kora.

Zatim dalje...
2 kutije jafa keksa
1 litra mleka
3 kesice pudinga
200g margarina
200g šećera
3 kašike gustina

Krem žuti prirpemite tako što od litre mleka odvojite 2 dcl i u njih rastvorize šećer, pufing i gustin.
Ostatk mleka stavite da provri i kada provri zakuvate puding.
Ovajkrem ostavite da se ohladi i u hladan dodajete kašiku po kašiku u izmiksan margarin
Ovo vam je žuti krem.

Sad prirpema voćnog krema

Za njega je potrebno:
500g bobićastog voća
2 dcl vode
1 puding jagoda ili malina
1 kašika gustina
4 kašike šećera.

Ja sam koristila zamrznuto voće i u njega dodala 1 dcl vode i stavila na šporet.
Kako je coće zamrznuto i samo će pustiti sok.
U 1 dcl vode sam razmutila pudin, gustin i šećer ikada je voda sa voćem provrila sve lepo zakuvala.

sad dolazi onaj glavni deo koji se zove slaganje Jafa torte..
kaoštosam već napisala dole smo stavili koru od keksa. Na nju sada u tankomsloju stavimo žuti krem tek da se jafa keks zalepi.
Potom preko žutog krema sla
žemo jafa keks na način što čokoladni deo ide dole.
Preko keksa prelijemo vruć vočni fil
i od gore ostatak žutog fila.

Prirpema čokoladne glazure za od gore ide ovako:
200g  čokolade ukuvajte u 250ml slatke pavlake, pazite da vam baš ne ukuva pa kada se malo ohladi preliti preko torte.
Uživajte!!





2 коментара:

  1. Svaka cast, zaista ste me inpresionirali vasim umecem, vi ste moja inspiracija, mozda mozemo saradjivati u buducnosti Pepeljuga Pozdrav i sve najbolje

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман26. мај 2023. 01:50

    Nisam pravila ali po receptu izgleda odlično

    ОдговориИзбриши