субота, 1. фебруар 2020.

Rafaelo Kocke

Rafaelo kocke  sa pravom možemo nazvati jednim od onih kolača koji su deo svačijeg detinjstva, ako ste generacija iz osamdesetih, ali i onih ranijih. Ja sam ga obožavala, a kako sam odrastala onih nesretnih 90 -tih, zaista nisam ni znala kako izgleda Rafaelo,  niti sam ga  tada probala. Uspomene jesu, jedina stvar koja vrede u životu i  ono što nam ostane, da se sa radošću sećamo, tako i ovaj kolač za mene jeste ne samo uspomena nego i više od uspomene, to je moj Rafaelo.



Za koru je potrebno:
6 belanca
150g šećera
150 g kokosa
100g brašna
pola kesice praška za pecivo.
Prvo mikserom umutite belanca u šne, pa dodajte šećer, kokos, brašno i prašak za pecivo. Izlijte u podmazan i pobrašnjavljen pleh, ja ne stavljam ovu koru na pek papir, jer se do sada nikada nije desilo da mi se zalepi.
Pecite u predgrejanoj rerni  na 180C oko 20 min.

Za fil je potrebno:
1l mleka
2 pudinga od vanile
6 žumanca
3 kašike brašna
3 kašika šećera
250g margarina
150g prah šećera


Od  litre mleka odvojite 8dcl i stavite u šerpu  da se kuva.
Žumanca dobro, a to znači penasto umutiti sa 3 kašike šećera,  i potom dodati  tri kašike brašna.
U preostalih 2dcl mleka rastopiti puding od vanile i  dodati smesu od  žumanaca
Kada mleko provri ukuvati u njega ovu smesu sa žumancima i pudingom.
Mešati dobro, najbolje kulinarskom žicom  da ne dobijete grudvice.
Ostaviti je da se dobro ohladi.
 Margarin mikserom sjediniti sa 150g prah šećera i potom polako u tu smesu  od žumanaca i pudinga dodavati kašiku po kašiku, svo vreme miksati.
Kada sve sjedinite izlijte preko kore.
Od gore umutim krem šlag 180g i premažem preko krema. Dobro ohladim i pojedem pola.

Нема коментара:

Постави коментар