недеља, 21. април 2019.

Palačinnke sa višnjama i grizom

Jedan genijalan recept, ali zaista, koji nas podseća da su ukusne stvari tako jednostavne i dobre.
Jeftino, brzo i mnogo mnogo dobro.
Naravno uvek vam se desi da ostane po koja palačinka.
Onda sutra dan vam se vuče po kuhinji, neće niko da je jede, nećete vi, neće deca, neće baba, neće muž...
E sad napravite ovo super toplo iznenađenje i svi će se prosto pograbiti o ove palačinke.
Pravim ih po receptu moje bake, smo što ona umesto slatke pavlake je stavljala mleko ja sam ga zamenila sa slatkom pavlakom.
Potrebno je:
5 palačinki
5 kašika griza
200ml slatke pavlake
šećera po ukusu npra kesica vanil šećera i kašika dve kristal šećera
zatim 300g višanja, manje više ok je.  :)

Slatku pavlaku pomešajte sa grizom i šećerom, smesa treba da je gusta ne bas pregusta, dodajte višnje iz kojih ste izvadili koštice.
Svaku palačinku filujte i uvijte i ređajte u vatrostalni sud.
Ostavite malo smese i da ih prelijete.
Pecite tačnije zapecite ih na 180-200C.


3 коментара:

  1. Prvi put sam na tvom blogu i mogu i reći da sam oduševljena fotografijama i receptima. Pratim te na instagramu. Ako želiš poseti moj blog http://traganjezaizgubljenimvremenom.blogspot.com/ i zaprati ga . Volim da kuvam i kod tebe nalazim divne recepte !

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    ОдговориИзбриши