субота, 8. јун 2019.

Uvijena pogača sa sirom

Postoji milion i jedan recept za POgaču, i svaki je dobar . Mi smo ovde u Srbiji doduše malo skoni preterivanjute se često neke blogerke isame proglase Kraljicom pogača.
ja nisma kraljica ali volim pogače, volim tetso, znam da goji i znam da ću jedan dan imati hiljadu kilograma, ali kako odoleti tako ukusnim pogačama.
Ova uvijena je punjena sirom i bila je tako meka, tako sočna i tako vruća kada sam je jela da prosto nemam reči kako da je opišem.
Potrebno je:
600g brašna
1 kašikica šećera
1 kašika soli
pola kocke kvasca
1 jaje
1 žumance
200ml vode
100ml ulja
150ml kiselog mleka ili jogurta

Za fil:
400g sitnog sira
so po potrebi
jaje
margarin oko 100g

Priprema:
 Priprema testa
u 100ml vode ratsopim kvasac sa šećerom. Kada zapeni dodam ga sa brašnom i ostalim sastojcima.
zamesim testo.
Ako je jako meko dodam još malo brašna u suštini treba da bude meko tetso kada se prave pogače.

Ostavim potom da se testo odmori i udvostruči.
Priprema fila:
sir akoje potrebno posolim i dobropomešam sa jednim jajetom.
Kada se tetso uduplalo podeliti ga na dva jednaka dela.
Svaki deo premesiti i razviti oklagijom.
Zatim sir podeliti na dva dela.
Prvi deo testa kao što sam već rekla razvuži oklagijom narendati po njemu margarin ili premazati i od gore sir.
Tako uraditi i sa drugim delom testa,
uvitit u rolnu.
sada će te imati dve rolne.
Upletite ih međusobno i uvijte u okrugli pleh.
Premažite žumancem i od gore stavite susam.
ja često od gore premažem i margarinom.
Peći na 230 C






Нема коментара:

Постави коментар