недеља, 25. новембар 2018.

Pizza na štapiće



Ideju samnašla na internetu kod moje koleginice Maje Babić. Svidelo mi se , baš kao što i ona sama kaže em je praktično i moće svašta od gore na štapiće da se stavi, što znači nije kao klasična pizza.
takođe ću vam ovde napisati i recept za testo, ja po tom receptu pizzu pravim godinama, i zaista sam jako jako zadovoljna, pa je ova podloga dakako poslužila i sada.
Potrebno je:
za jedan pleh
300g brašna
1 dcl maslinovog ulja
kašikica origana
pola kašike soli
150 ml vode
pola kocke kvasca
Priprema ide ovako:
u malo mlačne vode razmutim pola kocke kvasca i dodammalo i šećera.
kada kvasa zapeni zamesim testo sa svim sastojcima.
Obično dodam i još malo brašna jer je po-eljno da testo bude i malo tvrđe a ne da na kraju dobijete mekani debeli lebac.

Za fil sam koristila redovno:
kečap ili paradajz pelat
šunku
sir
peršuni na samu završnicu dodala trapista kao i parmezana.
Deluje veoma dekorativno.
Takođe testo kada se udvostruči razvijte ga.
Prebacite ga u pleh gde će te peći i zatim ga tamo isečete.
Potom ređate tj filujete trake.
Pečete redovno kao za pizzu.
Uživajte u hrani i siru u pizzi. Jedan je život i ne treba ga štedeti.
O hrono ishtani će te misliti sutra :)

Нема коментара:

Постави коментар