недеља, 4. новембар 2018.

Omlet sa jajima-Doručak

Kada puno radite tokom nedelje i kada vaš doručak u glavnom bude suve pereca sa dosta soli iz obližnje pekare ili šrapići, onda jednostavno čekate vikend da napravite sebi nešto lepo i ukusno što bi se reklo za svoju dušu.
Palačinku od jaja od malena obožavam, baka mi je često pravila. Ponekad samo klot a ponekad sa sirom, pa onda ove nove varijante sa ukusom pizze itd.
Danas sam za doručak napravila palačinku sa mariniranim šampinjonima.
Takođe ovde moram da napomenem da sam od onih koji ne vole marinirane šampinjone i uvek ali uvek insistiraju na svežim, međutim, nikad ne recite nikad. Moji prijatelji iz Delikates šampinjona prave tako dobru tako vrhunsku marinadu i šampinjone koje možete da kupite male u celini ili sečene da ja zaista nisma probala ništa ukusnije ni šampion ni marinadu.
Odlični su i za mini sendviče sa namazom Šumska Tajna, ma svuda su odlični.
E sad znam da svi znate kako se pravi omlet od jaja, ali evo mogu i da napišem.
Kada sebi pravim omlet od jaja, moram da imam dobra tiganj. Tu se Texel pobrinuo. PO osobi koristim 3 jajeta.
Znači jedna palačinka 3 jajeta.
Jaja kulinarskom žicom dobro razmutim da zapeni. Dodam soli, malo bibera.
Izlijem u tiganj. Tiganj mora iti masan Ako koristite ili ulje ili mast mora biti zagrejano vrelo.
Izlijete jaja i princip je isti kao za palačinke.
Sad ja sam u ovu palačinku od jaja dodala kao što sam vam već rekla marinirane šampinjone. Ztaim mžete da dodate svež sir ili trapist. Možete dodati npr papriku svežu u raznim bojama, ili tikvice.
Rukolu npr svežu poređati.
Znači samo mašta.
Takođe marinirane šampinjone koristim i kao deliaktesni ukras za partty sendviče.




Takođe možete da napravite i kajganu.
Ja kada pravim kajganu stavim svašta u nju, možete iseckati šunku, slaninu, viršle na kolutove naseći pa staviti...
Takođe moj postupak pravljenja je sledeći. Ja svako jaje pre pečenja prvo razboiojem u dublji sud pa kulinarskom žicom dobro umutim i tada dodam i malo brašna i mleka pa tek onda sipam u tiganj.
Od začina ne dodajem ništa osim soli i bibera.
A takođe odlična preporuka za kajganu jei praziluk.





Нема коментара:

Постави коментар