среда, 04. јун 2014.

Step Kolač ili Step Kuglof

Ovaj Step Kolač sam sada radila prvi put, po ovom receptu-Receptu Gage sa bloga Ljubav na prvi Zalogaj..
Ja sam se doduše odlučila za Kuglof Oblik pa otud i ovo ime kolača.
Moram priznati da nisam baš očekivala nešto posebno, ni što se tiče ukusa a ni oblika,ali sam tako prijatno iznenadjena da vam ga toplo preporučujem z aove letnje dane.

Potrebno je:
Za prvi sloj
1l vode
1 step sok u kesici
200g secera
200g griza
Drugi Sloj
1l mleka
3 pudinga od vanile
9 kašika šećera
Treći sloj
1l vode
1 step kolač od narandže
200g šećera
200g griza
Priprema:

Kuvanje filova od step soka ide ovako:
Vodu pomešati sa šećerom i step sokom.
Staviti u šerpu i na vatru. Kada voda provri zakuvati griz.
Ja sam sve slojeve stavljala tj izlivala u ovlaženu modlu za Kuglof. A vi možete u neku tepsiju. Obavezno je malo navlažite vodom od dole.--tek --tek..
Sloj od pudinga svi znaju kako se kuva jel?
Ali ponoviću.
Odvojte od litre mleka 1 dcl mleka, pomešajte u taj jedan decilitar mleka prah za puding od vanile i šećer.
Ostatak mleka staviti u šerpu i kuvati, kada provri zakuvati puding, tačnije mešati dok se ne zgusne.





4 коментара:

  1. Анониман04. јун 2014. 00.29

    Šta su Step kolač i Step sok?

    ОдговориИзбриши
  2. Deluje mi izuzetno lepo ali ne znam ni ja šta je step kolač/step kuglof?

    ОдговориИзбриши
  3. Step je prasak za praviti sok -kolač je super ja ga pravim u tepsiji i slag gornji sloj

    ОдговориИзбриши
  4. Step je u kesici i pravi se sok od njega a kolač je super ja pravim u tepsiji samo sto stavim i slag- a ima fruti kesice ali step je bolji to se doda na kraju zbog boje ima od narandze ,kivija ,malina,mesano voce itd

    ОдговориИзбриши