субота, 10. мај 2014.

Penasta Čokoladna Torta ili Mausse Čokoladna Torta

Stvarno davno nisam jela ovako nešto fino čokoladno, lepo i ukusno i da se tako lako sprema.
Slučajno sam naletela na ovu čoko torticu na blogu Just Cake girl
Obožavam ovaj blog i mada ne stižem da komentarišem rado pravim po vašim receptima i isprobavam naravno.
Hvala za divan recept.
Onon što mi se posebno dopada na ovom blogu je to što je sve lepo objašnjeno pojednostavljeno ima i sjajan fotoprikaz i šta više reći nego varjaču u ruke..:)

Potrebno je:
380g čokolade najbolje one za kuvanje sa preko 70% kakaa
170g margarina ili putera
5 jaja
90 plus 90 g što bi se reklo 180g šećera
prstohvat soli
Kalup sa štipaljkom i pek pair
200g kupina
100g prah šećera
Priprema:

prvo rastopiti čokoladu sa margarinom polako mešajte n alaganoj vatri da se sve lepo rastopi.
Mikserom umuriri sneg od 5 belanaca dodati šećer prvo 90g p anastaviti mutiti pa opet 90g i prstohvat soli da bis e osetio lep ukus.

U smesu od čokolade dodavati jedno po jedno žumance a potom sve lepo kulinasrkom žicom sjeiniti.
Kada se malo prohladi dodavati jednu po jednu kašiku i non stop lagano mešati, belanca sa šećerom.
Najbolje da mešate kulinarskom žicom .
Potom kada ste sve lepo sjedinili izlijte smesu u pleh sa štipaljkom, ja sam odole stavila i pek papir.
Pekla sam oko 1h na 150C .
Potom izvaditi pleh.
Pripremiti preliv od kupina.
U šerpicu sam stavila kupine i šećer.
Mešakla sam na laganoj vatri dok nisma dobila gustu smesu.
Prelila sma preko torte.
Enjoy u ovom fantastičnom čokoladnom ludilu!!!

2 коментара: