недеља, 02. јун 2013.

Rolnice sa sirom

Pita sa sirom, burek, gibanica..kako god.
Sve što je novo i ovako dobro izgleda, odlično prolazi!
Potrebno je:
500g kora za pitu
za fil-nadev:
500g sitnog sira
1 jaje
4 kašike kisele pavlake
so po potrebi
I još ZA PREMAZ KORA
4 kašike ulja
4 kašike jogurta
4 kašike kisele pavlake
1 jaje
Sastojke za fil sve sjedinite kulinarskom žicom u jedan dublji sud.
Takodje i sir pomešajte sa jajetom ,kiselom pavlakom i posolite ga.
Priprema:
Kore podeliti na dve.
Potom dve kore, jednu preko druge raširiti i po sredini preseći nožem.
Zatim jednu polovinu-trakicu premazati smesom od jogurta a preko nje staviti drugu koru.
Na jedan kraj staviti sir.
Preklopiti krajeve i urolati.
redjati u pleh koji ste obložili pek papirom.
Svaku rolnu redjati jednu do druge.
Ako vam preostane smese za mazanje prelijte sve rolne na krajua svaku pojedinačno premažite uljem.
Pecite u pregrejanoj rerni 30-40 minuta na 200C.


9 коментара:

  1. Obožavam ovakve recepte. Mislim da ne bih uspjela dočekati da se ohlade, smazala bih ih još tople :D

    ОдговориИзбриши
  2. često radim, subotom ujutro i svi jako volimo. S obzirom da i moje rolnice izgledaju upravo kao ove tvoje, jamčim svima koji će možda malo sumnjati da su zaista savršeno fine:)

    ОдговориИзбриши
  3. Ceo pleh bez problema, kakvo hlađenje :-O

    ОдговориИзбриши
  4. Ranije sam ovako motala pitu, a sad više volim da te preklopljene strane malo zgužvam, bude mi rastresitija pita. Prelepo si je napravila i ispekla, baš takvu rumenu volim ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Jako lepo izgledaju i volela bih da ih napravim, samo me nesto zbunilo! Ovo "Kore podeliti na dve." se odnosi na svaku koru, ili paket kora podeliti na 2 dela?? I da li se 1 rolnica sastoji od 2 polovine kore ili 4?? Izvinjavam se, ali sto sam vise citala, vise sam se zbunila!

    ОдговориИзбриши