петак, 4. јануар 2013.

Kandirana Korica Narandže i Višnje

Kako sam kandirala ili ti po srpski rečeno ušećerila koricu narandže.
Prvo prethodi jedan postupak pripreme same kore.
Koru dobro oprati sa vodom, soli i ja sam koristila malu mekanu četkicu za pranje voća.
Potom sam obzirom da sam narandžu sekla na četiri dela , stavile kore u sud i nalila vodom.
Kore sam u posudi držala tri dana, mada se preporučuje od 3-5 dana.
Kako bi se sve štetne materije iz kore izvukle napolje.
Vodu menjajte ujutru i uveče.
Zadnja faza se sastoji u ponovnom pranju i sečenju narandžine kore na kriške uzduž-kao na slici.
Potom sam ih stavila u šerpu sipala vode i kratko prokuvala, te vodu bacila a kore ocedila.
Ponovo sam kore stavila u šerpu dodala šećer i kuvala ih kao za slatko.
Kada se ukuvaju, znači nema tečnosti na veliku tepsiju sam posula kristal šećer i prosula korice te uvrljala u šećer.
Ostavila da se ohlade.
Mere su:
300g korica
200g šećera
plus kristal šećer za uvijanje.
Evo kako to izgleda u Lupo posudju tj tiganju u kojem vec dve godine kandiram narandžinu koricu i to bez da mi se napravi haos od tiganja- a tu mislim da mis  esećer zalepi da ne mogu da ga operem odnosno da nastanu crne tačkice-






Isto kandiranje sam pokušala i sa višnjama iz kompota.
Doduše izbacila sam fazu ukuvavanja i držanja tri dana u vodi.
Mere su mi iste 300g višanja
200g šećera


Kod nas se tradicionalno za Badnje Veče jede suvo i ušećereno voće, ove višnje će biti pravo osveženje da se zasladi porodica!
Sa ukusom Anisa


3 коментара:

  1. Whу viewers stіll make uѕе of to reаd nеws ρаpers when in thiѕ tесhnologicаl world
    the whole thing is preѕented on net?

    Revіew my wеb-site: pikavippi
    Check out my web site ... pikavippi

    ОдговориИзбриши