четвртак, 06. септембар 2012.

Kroasani

Vrlo meki i ukusni kroasani. Radila sam ih milion puta i uvek bila yadovoljna. Možete ih raditi manje ili u King Size izdanju..:)
Nikada ih ne punim, jer su mi najlepši prazni.

Potrebno je:
40g svežeg kvasca
1 kašikica šećera
500ml mleka
1 jaje
1 žumance
3 kašike ulja
250g margarina
1 kašika soli
800g Danubius brašna tip 500
Za premazivanje :
1 jaje i susam za posipanje



Priprema:
Kvasac pomešati sa malo mleka i šećera. Ostaviti na toplo da zapeni.

U brašno dodajte ulje, jaje, žumance, so.

Promešajte pa dodajte dignuti kvasac.

 Nakon toga dodajte toplo mleko.

Izradite glatko testo i stavite ga na toplo mesto da se diže.


Kada testo udvostruči volumen, razvijte ga  oklagijom na debljinu od 1 cm. 

Po površini testa naribajte margarin.

 Zatim ga savijte u roladu. 

Podelite je na pet delova ili tri ili dva zavisi koju veličinu kroasana želite.
 Ostavite neka se diže oko 20 minuta na toplom mestu.

Razvijte oklagijom  svaku roladu, izrežite manje troglove  te ih zamotajte u obliku kiflica (kroasana).
Premažite ih razmućenim jajetom pospite susamom i pecite u zagrejanoj rerni  na 200°C oko 15 minuta.

10 коментара:

  1. divni su! ja sam digla ruke od lisnatog tijesta i francuskog i danskog, ali ovo bih jos mogla probati!!! zvuci jednostavno. samo mi nije jasno kada razrezem roladu na recimo 5 dijelova, kako rastanjim dijelove okomito (stavim odsjecak kao panj i valjam) ili vodoravno (onako kako je stajala rolada, kao deblo). ja bih rekla vodoravno, radi listanja, ali rekoh da priupitam, iako su svi tvoji recepti do sada bili 'Volltreffer' i nema razloga da ne bude i ovaj:). puno pozdrava sa Baltika i hvala sto sa nama dijelis divne recepte vojvodjanske ravnice:)!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Ovako napisano djeluje sasvim jednostavno, ali ja nikako da se odlučim za izradu domaćih kroasana. Jako lijepo su ti ispali, odlični su mi ovi dodaci desno od kroasana :)

    ОдговориИзбриши
  3. Уникални ,красиви и много апетитни!
    Поздрави от България!

    ОдговориИзбриши
  4. Jako su lijepi, prekrasni ! Baš imam osjećaj mekoće kada ih zagrizeš. U odličan okus ne sumnjam i super mi je što su prazni pa se mogu kombinirati prema želji.

    ОдговориИзбриши
  5. Pravim isto i kod mene su to Mamine kifle :) Super si ih napravila :)

    ОдговориИзбриши
  6. Kroasane obožavam i ako kupim ikakvo pecivo (ovdje su sva užasna, imaju koru k'o žvakaću), onda je to upravo kroasan. ovi tvoji su naprosto san snova. Da mi je samo pola jednoga!!

    ОдговориИзбриши
  7. Postoje razni recepti za kroasan kifle, ovaj tvoj je predivan, jer slika govori više od reči...

    ОдговориИзбриши
  8. predivno izgledaju ovi kroasani i baš bih onak rado sad barem jednog pojela

    ОдговориИзбриши
  9. Vasi recepti su fantazija ,vise njih sam prenela na moju stranicu dge sakupljam i podelim sa poznanicima najbolje recepte.Hvala Vam sto se podelili sa nama :)

    ОдговориИзбриши