субота, 15. септембар 2012.

Gibanica sa šunkom i jogurtom-Biser Gibanica

Jedan novi , stari recept.

Potrebno je:
500g kora za gibanice
2 jajeta
200g mladog  Biser  sira
1 kašikica soli
2dcl jogurta
300g iseckane domaće šunke
Priprema:
Mladi sir usitniti viljuškom i dodati u njega jogurt. Sve lepo pomešati.
Šunku iseći na sitne kocke.
Jaja umutiti i onda sve lepo spojiti.
Ja soli dodam po potrebi u zavisnosti od sira jer šunka je već slana.
Potom kore podelim na dva dela.
Imala sam šesnajst kora i ja sam odvojila po osam.
Prvao stavim jednu koru premažem je uljem pa onda stavim drugu i potom premazujem nadevom.
Redjam kore i mažem fil sve dok ne utrošim svih osam. Uijem ih u rolnu.
Krajeve presavijem unutra u rolnu.
Stavim u pleh koji sam obložila pek papirom ili namazala uljem.
To isto ponovim i sa drugim delom kora i nadeva.
Premažem obe rolade ljem i ako mi je preostalo malo nadeva-fila i njega premažem preko roladi.
Pečem na 200c Dok ne porumene.
Gotove prekrijem vlažnom čistom krpom.

2 коментара: