субота, 4. август 2012.

Sladoled za 5 minuta-od banane

Recept za ovaj sladoled sam videla prošle godine na internetu i sada ga tek isprobala.
Radi se o tome da je on 100% prirodan, i zaista se napravi za samo par minuta.Nema svežih jaja, šlaga itd..
Možete u njega dodati i neke druge sastojke kao što su cimet, rendana čokolada neko seckano voće itd...

Potrebno vam je samo:
5 banana
1kašika meda-ako volite slatko
i ja sam dodala malu kašikicu cimeta.
Banane oljuštiti i iseći a potom viljuškom usitniti.
Fino ih usitnite da dobijete kašu bez grudvica.
Dodajte med i cimet.
Potom sipajte u plastičnu posudu sa poklopcem i rashladite oko 2h u zamrzivaču.
Rezultat je zaista više nego zadovoljavajući!!!

4 коментара:

  1. tako ja radim sa jagodama. samo ih usitnim u mikseru i sipam u formu za sladoled. odlicna stvar!

    ОдговориИзбриши
  2. Super je ova ideja aa pre neki dan sam videla sladoled od jedng sastojka, tj banana se isecka zamrzne pa se zamrznuta onda blenduje.

    ОдговориИзбриши
  3. Ljeti najviše volim ovakva što prirodnija slatka osvježenja i slastice. Kao ovaj sladoled, super je !

    ОдговориИзбриши
  4. ovaj sladoled već dugo čeka na isprobavanje!!

    ОдговориИзбриши