среда, 16. мај 2012.

Zapečeni sendviči sa sirom i tikvicama i Modni Vrisak

Možda će vam se činiti da tikvica kod mene ovih dana ima i previše, i ja ću takodje reći da ih ima...
Pa kako da ih ne spremam što češće kad im je sada sezona i kada su tako "mlade i zelene..."

Ovo je jedna odlična ideja i za večeru, brzi doručak...
Sa integralnim hlebom, pilećom šunkaricom i svežim sitnim sirom...
Ne mogu vam opisati miris kada sam preko onako vrućih sendvića posula origano...mmm....
Potrebno je:
Integralni hleb-6 kriški tanko sečenih
200g pileće salame
300g svežeg slanog sitnog sira
1-2 kašike  kisele pavlake
100g izrendanog tvrdog sira-kačkavalja
1 mala kašikica origana
1 mala mlada tikvica
Priprema:

Pileću šunkaricu naseći na sitne kocke, tikvice  oprati i iseći na sitne krugove.
U jedan sud pomešajte sitni sir, narendani tvrdi sir, origano i šunkaricu i kiselu pavlaku.
*kisele pavlake možete staviti i manje ili je izostaviti, sve zavisi od toga kakav vam je sitni sir,
Tepsiju za pečenje obložite pek papirom i poredjajte tanke kriške hleba.
Svaku krišku namažite ovim namazom od sira, ni malo, ni previše već toliko da prekrijete celu krišku hleba a da vam sa nje ne pada nadev sa strana.
Od gore stavite tanke kolute tikvica.
Pecite-zapecite na 200C.
Još vruće pospite sa još malo origana.


MODNI VRISAK-Web Modni Magazin!


Svakoj od nas je i te kako važno da  znamo da kuvamo i da to radimo sa puno ljubavi, i naravno želje da sve to podelimo na našem blogu.
Pored moje velike ljubavi-kulinarstva, i pored moje profesionalne ljubavi-prava, ja imam i uvek sam je imala -veliku ljubav prema dobrim krpicama.
Pa koja od nas to nema?
Zato sam i otpočela saradnju sa ovim web portalom, jedinim modnim portalom koji je u trendu 100%.
Tamo se moda prati srcem, a vruće vesti iz sveta mode se "serviraju" svakog dana, kao što se "serviraju" i neki od mojih recepata u rublici Lifestyle-Kuvanje!

Ne zaboravite da ponekad treba skinuti kecelju i obući  se u "malu crnu haljinu"......life is too beautiful, da bi ste živeli samo u kuhinji!



14 коментара:

  1. Odlična ideja za dobru papicu. Zgodan je i ovaj modni časopis, imaš pravo, sve mi volimo pogledati što se nosi i kako se nosi:)

    ОдговориИзбриши
  2. Koliko nisam radila zapečene sendviče. Čestitke na objavljivanju u Modnom vrisku (baš je super naziv)

    ОдговориИзбриши
  3. Cestitam za saradnju sa casopisom... Bravo!
    Odlicna ideja za ove sendvice... :)

    ОдговориИзбриши
  4. Čestitam na saradnji sa časopisom!! Zapečene sendviče jako volim, mada ne znam kad sam ih posljednji put napravila... Odlična ideja s tikvicama!!

    ОдговориИзбриши
  5. Odlični sendviči i pljeskavice, tikvica nikad previše :D Super za suradnju s portalom Modni vrisak :)

    ОдговориИзбриши
  6. Sendviči su mi super,dobro mirišu ali su sigurno i još boljeg okusa. Čestitam ti na suradnji sa Modnim Vriskom i slažem se, ne smijemo zaboraviti što češće obući malu crnu haljinicu !

    ОдговориИзбриши
  7. Cestitke na saradnji, sendvici su odlicni, tikvice tako super izgledaju, super ideja.

    ОдговориИзбриши
  8. Čestitam na saradnji a sendviči su divni.

    ОдговориИзбриши
  9. Pa ti si se tako aktivirala da ti moram odati priznanje. Bravo, bravo!!! Iskrene čestitke za sav tvoj trud.
    Sendviči su odlični!!!

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман17. мај 2012. 00:44

    obožavam ovakve sendviće, spremit ću si ovo jedan dan za posao
    čestitam na suradnji sa časopisom

    ОдговориИзбриши
  11. Sve cestitke na saradnji:) Sendvici super izgledaju:)

    ОдговориИзбриши