понедељак, 5. август 2024.

Koktel peciva

 Kada sam bila dete, obavezno su se rođendani slavili kod kuće, i ne samo to deca su bila u sobi gde je bio i neko od odraslih i još po neko od rodbine i još baba i mlada tetka i šta ti ja sve znam 😊

Mame su se trudile da za taj dan naprave obavezno neka zanimljiva za decu slana peciva, pa su često to bile ili mini Pize ili kiflice, ali bogami i ova koktel peciva sa viršlama, a koja sam ja obožavala.

Mislim da sam ih obožavala jer su često ostala i za sutra dan, pa onda možete da ih presečete na pola, dodate kečap i šta još volite i imate mali hotdog.  HotDog je u to doba strašno bio popularan među mojoj generacijom.



Za proslave obavezno napravite duplu meru ali mogu da priznam i da od ove količine ima zaista dosta kiflica.



Za testo je potrebno
700g brašna
1 suvi kvasac
1 jaje
1 belance
1 kašikica soli
100ml ulja
2dcl kiselog mleka

Žumance i susam za premaz i posip




Od navedenih sastojaka zamesite meko testo, te ostavite da se udvostruči, a zatim premesite i podelite na 16 jednakih jufki
Jufke razvijte oklagijom i jedan kraj zarežite oštrim nožem.
Stavite sa druge strane obarenu polovinu viršle i uvijte.
Ponovite za sve jufke postupak.
Ređajte na pleh obložen pak papirom
Premažite žumancetom i pospite susam.
Pekla sam ih na 180C oko 40 minuta

Нема коментара:

Постави коментар