понедељак, 7. август 2023.

Rolada od bresaka i piškota

Bresaka na pretek svuda ove godine. Ja ih obožavam. Iako im cene na samom startu baš i nisu bile niske tačnije povoljne, ne mogu da prođem pored njih a da ne kupim. Uhvate me uvek na onu foru "Dve kile za 150".
U početku sam ih samo jela, onako klot, inače više volim one obične, prave breskve nego nektarine. Onda mi se apetit malo smanjio i našla sam se u jednoj nezgodnoj situaciji-bresaka svuda oko mene a ne mogu da ih pojedem.

Uspaničila sam se da mi ne propadnu, pa sam osmislila ovu brzu roladu, po uzoru na neke druge recepte a plus koja se ne peče i pravi za 20 minuta.



Za roladu sa breskvama je potrebno
3 male kutije piškota
1 puding koji se ne kuva sa ukusom vanile
breskve
Alu folija.
Prvo sam očistila breskve i isekla na kocke. Ne postoji tačna mera koliko bresaka ali bi bilo najbolje da ih ima što više.
Zatim sam na alu foliju poslagala piškote koje sam umakala tek-tek u mleko.
Doduše kupila sam četiri male kutije, ali nekako sam ocenila i poslagala tri, u pravougaonik.
Pripremila zatim puding i premazala lagano po piškotama, stavila potom isečene breskve.
Pažljivo uvila roladu i ostavila na 30 minuta u frižider.
Ukrasite po želji.
I evo, rolat od samo tri satojka, što bi mi vojvođani rekli-zdravo dobro!


 Umesto bresaka možete koristiti i bilo koje drugo voće, mislim da bi sa borovnicama bila genijalna !Ko proba prvi nek nam javi!

Нема коментара:

Постави коментар