недеља, 5. март 2023.

Kolač iz rerne ili Pečena krempita

 Već duže vreme mi se dešavalo da čim odem nešto da pogledam na internet kao predlog mi bukvalno "iskoči" ovaj Kolač iz rerne.

Mnogo mi je sočno i ukusno izgledao i svaki put kada bih ga videla pomislila sam:"E ovo moram praviti da probam".

Ali kako to uvek biva , nikako da ga napravim.

Ovaj vikend sam ugrabila malo slobodnog vremena, i šta ću gde ću, šta da pravim za nedelju posle ručka, a kako je to red , odlučim da napravim Kolač iz rerne.

Moram da vam kažem da je ekstra jednostavan, pravila sam ga dan ranije i to je odlično jer u nedelju ne morate sve da spremate "s brda s dola".

Pogledajte i sami ove fotografije kolača, prosto je božanstven, a takvog je i ukusa.




Potrebno je za fila:

2 kesice pudinga, može vanila ili neki drugi , ja sam koristila sa ukusom lešnika

5 kašika šećera

2 vanila šećera

500ml mleka

300g krem sira

Za koru Vam je potrebno:

4 jajeta

šolja od 2dcl:

ulja

mleka

šećera

1 prašak za pecivo

500g brašna


Priprema:

Za početak u 500ml mleka skuvajte pudin, naravno tu u puding prilikom kuvanja dodajte i šećer. Kada puding bude skuvan u tako vruću masu dodajte i krem sir i dobro pomešajte kulinarskom žicom da se sve lepo sjedini.

Ostavite da se ovaj fil ohladi najmanje 20 minuta.

Za to vreme pripremite drugi deo.

U veći sud razbijte jaja, dodajte šećer pa izmiksajte sve penasto, zatim dodajte ulje i mleko, i na samom kraju prosejano brašno sa praškom za pecivo.

Pleh veličine 20x24 podmažite, i izlijte ovu smesu.

Zatim uzmite ohlađen fil i stavite u kesu za filovanje ili bilo koju drugu kesu koju imate ali morate odseći vrh.

Preko kore nanosite fil u trakama.

Prvo vertikalno a potom horizontalno, tako da će te dobiti lepe odvojene kocke. Tokom pečenja testo će se izdići i dobićete veoma dekorativan kolač koji sa pravom još nazivaju pečena krempita.

Kolač sam pekla na 200C.

Pečen kolač pospite prah šećerom.


Нема коментара:

Постави коментар