среда, 18. јануар 2023.

Tramontana Novi Sad

Ovakvu „pizzu“ je Novi Sad dugo, dugo čekao.

Testo koje je potpuno  drugačije od svih testa u gradu a nadev  prosto umetnost, i ako ste od onih koji uvek ostave krajeve od pizze i odu kući, ne ovde to neće moći da vam se desi 😊

Picerija se nalazi u Pašićevoj ulici u samom centru grada, enterijer originalan,  atmosfera nekako drugačija, pa će vam se činiti da ste zaista na nekom posebnom mestu.

Nadev za pizzu je umetnost u Tramontani ali mislim da se mnogo vodi računa i o kvalitetu namirnica a i o skladu ukusa.

Ovde ću voditi moj u  klasifikacija Tramontaninih pizza, obzirom da  ovde nema šta više da se doda :😊

Novo za mene:

  • Pizza sa sušenim domaćim paradajzom
  • Pizza sa Alfredo sosom

 

Pizza koju sam najčešće jela:

Moja omiljena Kvatro pizza, sa  četiri vrste sira, s tim što moram da dodam da posle nje nikada nisam bila znate onako manijački žedna, kao što to ume da bude posle ovako kaloričnih sireva.

 

Moja  Tramontana galerija:



Pizzu koju sam samo jednom jela iako sam veliki "slaninar", možda uskoro opet dođe na red.

 












Pizza koja se najbrže pojede:

 


Novo u 2024

Božanstvena fantazija sa čvarcima




*nastavlja se 😊



Нема коментара:

Постави коментар