субота, 12. новембар 2022.

Pogačice za 5

 Ne znam da li ste primetili ali danas se ljudi vrlo retko zacrvene. Ne samo kada urade nešto što ne bi trebali nego i kada im neko da lep kompliment.

Sećam se nekada da kada sam bila mlađa , mnoge devojke su se crvenile kada im neko kaže da lepo izgledaju ili da su se lepo obukle, pogotovo ako taj kompliment da neki momčić.

Crveneti se , značilo je da u vama ima skromnosti.

Nekada je znati nešto lepo skuvati, umesiti, truditi se da jelovnik bude dobar i ukusan bilo za svaku pohvalu. Mnoge mlade devojke moga doba su u vreme svog odrastanja zaista uživale da kuvaju sa mamom i bakom, i trudile se da što više nauče i da što više kako ja to volim da kažem uhvate "caka" za ukusan ručak ili dobru štrudlu. Danas je situacija drugačija, kada kažete da ste nešto kuvali, to je sramota, jer kuvati danas, pobogu???

Ne kuvamo, ne crvenimo se, i ne samo to ne znamo da jedni drugima damo kompliment, iz srca.

Moja kćer rado učestvuje u  svim mojim kulinarskim zahvatima, kada ima vremena, i to smatram mojim velikim uspehom. Posebno sam ponosna kada nešto sama pripremi, kada mi kaže "Mama, videla sam jedan jako dobar recept". Želim da jednog dana bude spretna u kuhinji, ne zato da bi zadovoljila nekog, nego iz razloga da sačuva dobre stare ukuse koje je mogla da oseti živeći sa 

mnom i sa mojom majkom.

Želim joj i da se i zacrveni svaki put kada joj neko pohvali nešto što je sama pripremila, baš kao što se zacrvenela kada sam pohvalila ove pogačice koje je spremila.

"Zacrveneli ste se, to je odraz čiste duše"-Dostojevski.




Za pogačice je potrebno:

5 šolja od 2 dcl brašna

2 šolje jogurta

1 šolja ulja

dve ravne kašikice soli

1 prašak za pecivo



U veći sud stavite brašno, a zatim dodajte jedan po jedan sastojak. Mešajte drvenom varjačom da dobijete ujednačenu smesmu.

Veći pleh obložite pak papirom, i na njega kašikom vadite testo i oblikujte ga u kugle.

Pecite u pred grejanoj rerni na 180C oko 30 minuta ili manje u zavisnosti od toga kolike su vam veličine pogačice.



Нема коментара:

Постави коментар